Connectem amb…Il·lustració Científica

I avui, us presentem l’App: Sant Martí il·lustrat.

Us la podeu descarregar aquí! (Tingueu en compte que us l’heu de descarregar des del vostre dispositiu Android i instal·lar-lo. Això sí, caldrà que aneu a la Configuració del vostre mòbil Android i activeu l’opció que permet instal·lar aplicacions que no siguin de la Play Store)

La proposta que vam fer a les escoles del districte s’inclou en el projecte de proximitat que el Museu Blau desenvolupa des del curs 2012-2013 i que pretén provocar una nova mirada al barri per part dels nois i les noies dels centres educatius participants.

Les il·lustracions dels alumnes de les escoles de primària Catalònia, La Mar Bella i La Rambleta del Clot i de l’IES Moisès Broggi, es presenten en aquesta exposició que podeu veure al vestíbul del Museu Blau fins el 30 de setembre. Les rutes proposades, amb les il·lustracions de cada punt d’interès, les podeu trobar també a l’App creada per a els alumnes de 4tr d’ESO de l’INS Joan d’Austria.