#MuseumWeek 2016

A més a més, és una oportunitat per què tots aquells que comparteixen els mateixos interessos i inquietuds puguin descobrir nous centres, contactes, projectes culturals, persones afins,….En definitiva crear comunitats, bescanviar impressions i difondre la cultura.

ImageProfilTwitter

Per tal la conversa sigui més àgil i profitosa, s’ha programat per cada dia de la setmana una temàtica diferent a l’entorn dels museus que es podrà seguir fàcilment amb l’etiqueta #MuseumWeek.

• 28 de març: El dia a dia del Museu i el que s’amaga darrere, secrets del Museu, interioritats, … (# SecretsMW)
  • 29 de març:  Un dia dedicat a parlar d’aquelles persones i recordar conegudes i/o anònimes que formen part del patrimoni humà del Museu, a parlar del que fan i qui són #peopleMW
  • 30 de març: Història dels edificis, jardins, veïns, barri..Un angle diferent (#architectureMW)
  • 31 de març: Per parlar del patrimoni material i immaterial.  Ensenyar a tothom i a descobrir tot el que és el Museu, tant el que poden veure in situ/en línia i/o el que es troba “behind the scenes” ( magatzems,…) #heritageMW .
  • 1 d’abril: Dedicat a compartir els projectes més innovadors, els reptes i objectius estratègics institucionals i línies de treball en recerca i investigació  #futureMW
  • 2 d’abril:Fer un “zoom” al Museu i explicar i donar dades i anècdotes sobre les col·leccions i patrimoni Museu ( imatges, vídeos, llibres, catàlegs, experiències,….)  #zoomMW
  •  3 d’abril: dia per compartir el que t’agrada del Museu fent servir Twitter. Per compartir el que els agrada més als visitants sobre el museu, expositors, vitrines, expos, racons, peces,….en format imatge, video,… #loveMW

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona (@museuciencies) també participa d’aquesta setmana i com en d’altres iniciatives tuiteres ( #Askacuratoday, #followaMuseumday ) no vol perdre l’oportunitat d’obrir portes al diàleg, creació conjunta i, en especial, de participació, tant al personal del museu com als nostres seguidors.

Podeu consultar la llista de museus europeus que hi participen en aquest enllaç:

Com hi puc participar?

Tothom qui ho desitgi pot participar durant la setmana, formulant les seves preguntes, comentaris, explicant les seves experiències al museu, amb un selfie, periscope….amb l’etiqueta #d’aquell dia.

Una setmana per endinsar-se i apropar-se al patrimoni i a les persones que són darrere els museus.

Us hi esperem!

Més info: http://museumweek2016.org/en/