Guia de lectura sobre el canvi climàtic

Representants de 195 països, la majoria dels estats del món, es reuneixen en la Cimera del Clima a París entre el 30 de novembre i l’11 de desembre per tractar de tancar el primer acord global per limitar el canvi climàtic.

El Centre de Documentació, en consonància amb els valors que representen el Museu, un dels quals és la sostenibilitat, i conscient que el canvi climàtic és aquests dies un centre d’interès amb ampli seguiment social, ofereix una selecció dels documents (llibres i audiovisuals) que conserva en les seves col·leccions i també de recursos electrònics relacionats: publicacions oficials, organismes nacionals i internacionals, interactius, blogs…

Esperem que la informació que conté aquesta guia, adreçada a adults i infants, ens ajudi a entendre millor què és el canvi climàtic, quins riscos entranya i què es pot fer per pal·liar-lo.

Els documents es troben ordenats alfabèticament. L’últim element de les cites bibliogràfiques és la signatura, la notació que indica la localització dels documents. Si els voleu consultar o us els voleu endur en préstec, pregunteu als bibliotecaris.