Enverinats TV. El verí entra en acció!

Des del curs 2012-2013 el Museu Blau lidera un programa anual amb escoles del Districte de Sant Martí dins del Projecte de Proximitat. El curs actual, el projecte ha consistit en l’elaboració per part dels alumnes de les 4 escoles participants, d’un magazín de televisió en el qual s’hi poden veure diferents reportatges sobre el verí a la natura.

A partir de l’exposició temporal Enverinats que va restar al museu fins al mes d’abril passat, després d’un treball conjunt entre mestres i educadors del museu, els 215 alumnes de les escoles els Horts, Pere IV, La Palmera i Centre d’estudis Montseny, van triar un tema a desenvolupar. Amb l’ajuda d’experts, van documentar-se, van visitar diversos espais i comptant amb la col·laboració de la televisió local TV Clot, van realitzar els diferents documentals que formen part del magazín.

El passat dia 12 de juny, es va celebrar al museu l’acte de cloenda del projecte i d’inauguració de l’exposició que l’explica i que restarà al vestíbul del museu fins a finals de setembre.