El Museu finalista del Children’s Museum Award

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona va presentar la seva candidatura al Children’s Museum  Award, premi que valora el treball que els museus fan per afavorir que els infants puguin gaudir en igualtat de condicions dels seus serveis i activitats. D’un total de 37 candidatures de tot el món entre les quals la nostra era l’única espanyola, el jurat en va fer una primera selecció de museus que van ser visitats per dos dels seus membres.

Com a resultat de les visites, en la reunió que es va celebrar els passats dies 13 i 14 de juny, el museu ha estat seleccionat com a finalista juntament amb 7 museus més de tot el món. El dia 14 d’octubre se celebrarà l’acte de concessió del premi en el marc de la Hands on International Conference que tindrà lloc a Amsterdam.

Children's museum awards-360x360