Dia de les papallones 2014

Un seguit d’activitats enmarcades dins de la celebració del 2n Dia de les papallones, una iniciativa promoguda pel Museu de Ciències Naturals de Granollers i que ha comptat amb el suport i la col·laboració d’aquelles entitats, museus i centres que estudien, treballen i promouen la conservació d’aquests insectes tan fascinants.

Melitaea_phoebe_Flickr by flurmog
Melita phoebe. Flickr de flurmog

Enguany aquestes activitats pretenen seguir difonen el món de les papallones i més en concret donar a conèixer la feina que fan els col·laboradors voluntaris del projecte de seguiment de les poblacions de papallones diürnes: el Catalan Butterfly Monitoring Scheme (CBMS).

L’activitat estrella serà un itinerari guiat per un dels col·laboradors del CBMS, Hi ha però una gran varietat d’activitats que ens permetran participar i gaudir d’aquest segon Día de les Papallones.

Programa d’activitats

Localitats on es fa alguna activitat relacionada amb el Dia de les Papallones

Lycaena_alciphron_Flirck by Warl0rdPT.pg
Kycaena alciphron. Flickr de Warl0rdPT