Comencem a divertir-nos!!!

Com ja sabeu, un llop, una granota i un mussol es troben voltant per Barcelona i els hem de dur cap a el Museu Blau.

Estem preocupats, perquè l’enrenou, el brogit de la ciutat, la manca de menjar, el canvi d’hàbitat, etc,  poden provocar qualsevol situació inesperada! Però no patiu, són inofensius.

Ens han arribat veus informant-nos que dissabte 12 de març, el llop es trobarà pel barri de Gràcia.

Ens ajudeu i l’acompanyeu al Fòrum?

A més, col·laborar-hi té premi. El primer vianant que ajudi al llop, a la granota o al mussol a arribar al Museu Blau serà recompensat amb un carnet per a 4 persones per visitar aquest museu (amb validesa per un any), i amb una samarreta el mateix dia que acompanyin a l’animal a la nova seu.

Estigueu ben atents als seus moviments perquè també guanyaran una samarreta aquells qui, quan trobin algun dels animals, registrin el lloc on es troben amb les aplicacions online per smartphone:

– Facebook Places, check-in amb una fotografia de l’animal

– Foursquare, check-in amb una fotografia de l’animal i #ajudansAtrobarlos