Últims dies per visitar la bioexpo de l’Institut Botànic

“Un botànic ha de tenir un fons artístic. Per estudiar la natura, cal un sentit estètic de la vida“.

Prop de 13.604 persones ja han visitat  “Descobrir Eugeni Sierra: les passes d’un il·lustrador internacional,  l’exposició temporal de l’Institut Botànic que aviat tancarà les seves portes, concretament el 20 de febrer.

Aquesta mostra és un apassionant recorregut biogràfic i pictòric per la vida d’Eugeni Sierra, que s’inicia a la Barcelona dels anys 30, ens porta a Guinea Equatorial, a una llarga estada a Xile o als Estats Units per retornar, finalment, a la seva ciutat als anys setanta i al Jardí Botànic on havia iniciat les passes professionals.

Us animen a que si encara no l’heu vista aprofiteu els últims dies que us queden per fer-ho.

Podeu fer un tast amb aquestes imatges de l’exposició.